Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 4 yıl önce bi abimiz vardı xenforo yedeği ile şak şak alıyordu da o geldi aklıma.

Forumda konusuda vardı hatta
Adsensede çok şey değişti. 4 yıl önceki adsense politikaları olsaydı herkes şimdi zengin olmuştu