50 tane hesaba mı veriyorsunuz gerçekten yöntemi yazık!
not; zaten yaptığınız method satışı yasak
serbest piyasa olduğu için fiyatı satıcı belirler yazıklık bir durum olduğunu düşünmüyorum.
Taban fiyatı olan ürünlere ilişkin eğitim, taktik, e-book ve benzeri içeriklerin paylaşımına yönelik yasak kaldırılmıştır. https://www.r10.net/dijital-alisveri...post1080833738
not:
böyle üst perde yorum yapmadan önce kuralları gözden geçirin lütfen.
limiti nedir hocam? bir sınırı var mı yönteminizin.
elbette bir sınırı var hocam. sınırsız açmak zaten mümkün değil. günlük belirli sayıda cihazı yormadan açım yapabilirsiniz. dilerseniz pm üzerinden bilgi verebilirim