Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Terminal komutlarını agent içerisinde çalıştıramıyor galiba, cursor'da RUN dediğimizde direkt chat içerisindeki terminalden komutu çalıştırıyordu. Gemini bana terminale git bu komutu calıstır diye söylüyor. Ayrıca hangi sürüm gemini modelini kullanıyor bu bilginiz var mı?
agent modunu aktifleştirdinmi