Şimdiye kadar yapanların da çoluğu çocuğu vardı hocam vatan görevi kimse benim çocuğum var ben askere gidemem demedi

ben bedelliye baştan karşı birisiyim o yüzden bu fiyatları gerçekten düşük buluyorum olacaksa olsun 1m parası olan versin olmayan da paşa paşa yapsın askerliğini.