ByHickimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdiye kadar yapanların da çoluğu çocuğu vardı hocam vatan görevi kimse benim çocuğum var ben askere gidemem demedi ben bedelliye baştan karşı birisiyim o yüzden bu fiyatları gerçekten düşük buluyorum olacaksa olsun 1m parası olan versin olmayan da paşa paşa yapsın askerliğini.
Hangi vatan görevinden bahsediyoruz hocam tuvalet temizlemek mi vatan görevi patates soymak mı vatan görevi yoksa burada sözünü edemeyeceğim şeyler mi vatan görevi devlet 3 kuruş para bile vermiyor askerlik görevini yapan mehmetciğine. Burda öncekiler iyi ki gitti mi diyorum ben hocam