goktugpek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
12 ay milletin çoluğuna çocuğuna veya anasına babasına kim bakacak ? Eğer devlet evlenenlerin ailesine devlet bakacak ise 1 milyon değil 10 milyon olsun. Herkesin borcu harcı var 12 ay adamın evine ekmek girmeyecek borçları askıya bile alınmayacak askerliğini bitirenler ne güzel bol keseden sallıyor. Profesyonel Askerlik yerine fakir çocuklarının sırtına bu yükü atıyorlar.
Şimdiye kadar yapanların da çoluğu çocuğu vardı hocam vatan görevi kimse benim çocuğum var ben askere gidemem demedi ben bedelliye baştan karşı birisiyim o yüzden bu fiyatları gerçekten düşük buluyorum olacaksa olsun 1m parası olan versin olmayan da paşa paşa yapsın askerliğini.