stoploss oranımı 0.75'e çektim. Az kardan kastım aslında komisyonu çıkarınca %10 hedefliyorum. real time çalışıyorum. Sistem gerçek bir binance botu gibi davranıyor ve veri çekildiği zaman bulunduğu noktadan hesap yapıyor. 1 dakikalık mumları izliyorum diğer mumlar benim stratejime uygun değil. Python kullanıyorum.
Hocam aggtrade verileri ile denemelerde yapmanı öneririm. Mum verileri her şeyi göstermez özet veridir aslında mum verileri. Yeşil bir mum da daha fazla satıcı hacmi varken mum yeşil kapanır mesela. Tüm indikatörler bunu olumlu sinyal olarak algılar ve seni yanıltır, geç çıkış yapmana hatta liq olmana bile neden olur. Bu konuyu araştır sana tavsiyem bu olur. Hayırlı işler hoşça kal.