brkyakdgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ortak hesap olunca farkı ne oluyor arkadaşlar
Hesaba belli bir süre aralığında 3 IP adresinden erişilirse free hesap ile aynı seviyeye düşüyor. Birkaç saatlik ban yiyorsunuz. Bu yüzden ortak kullanan kişi sayısının artması kronik bir sürece yol açıyor.