Selamlar,
Hostingerin kampanlı fiyatı diyeyim,oldukça cazip Türk Firmalardaki olası kesintiler ve hız sorunları sebebiyle yabancı bir firmaya taşıyacaktım.
Hostinger'e 100$ fiyatına(ki daha ucuz) 4 yıllık hosting alayım diyorum. + 25 Web Site barındırma vb. de varmış.
Mütevazi bir kampanya gibi geldi,sizce nasıl?
Olurda beğenmezsem filan ilk 30 gün koşulsuz şartsız iadeleri de varmış.
Aylığı 2$ civarına geliyor