Evet hocam konuyu açtığımda yazmayı unutmuşum hemen değiştirdim en üstte yazıyor ama güncellenmedi galiba. iPhone 12
Hocam imei kayıtsız olanlar 11-12 civarına gidiyor piyasada. Pil sağlığı can sıkıcı. Ama kayıtlı olması fiyatı bi tık arttırır. Gurmeler vardır tam fiyat verecek forumda.