Konu
web sitem hakkında görüş ve öneri
24-06-2025, 22:04:30
#13
Sargon1
WxTimer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
merhaba, anasayfada en üstte yazının olduğu yerin sağ tarafı çok boş gözüküyor orası doldurabilir ve footer biraz daha düzenli olsa tadından yenmez elinize sağlık
o kısmı doldurmaya çalışıcağım teşekkür ederim