WxTimer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba, anasayfada en üstte yazının olduğu yerin sağ tarafı çok boş gözüküyor orası doldurabilir ve footer biraz daha düzenli olsa tadından yenmez elinize sağlık
o kısmı doldurmaya çalışıcağım teşekkür ederim