ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Clio al keyfine bak hocam o fiyata.
Veya fiat egea yakalayabilirsen 1.3mjet o da olabilir.

2 araçta sizi üzmez.
Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Clio her şekilde hocam.
Şahıstan mı alınmalı yoksa galeriden falan mı? alım yaparken yanımda anlayan birini götüreceğim ama bu konuda bir nevi önemli