selamlar hayırlı forumlar 30 mayısta düğünümüz oldu elimizde birikim oldu takılar falan eşimle değerlendirmek istiyoruz tabi arabada olmazsa olmaz bayadır araştırıyoruz bende arabalardan hiç anlamam ama gönlümüz cliodan yana max bütçe 550-600 olacak şekilde yakıt cimrisi bizi üzmeyecek önerilerinizi alabilir miyim? eşim normalde otomatik istiyor ama otomatik arıza yaptığında çok can yakıyor çok şahit oldum o yüzden manuel alacağız dizel veya benzinli fark etmez önereceğiniz modelde hangisi performanslı olursa yakıtı az yakması gerekiyor memlekete gidip gelme durumumuz da olabilir