Caviz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam söylediklerinize tamamen katılıyorum. Benim amacım kriptodan büyük gelir elde etmek yerine pasif gelir elde etmek aslında günde 1 sinyal işimi görüyor şu anlık. Görseldeki stratejiyi baya geliştirdim ve ben de BTC'ye bağladım pozisyonlar BTC'nin durumuna göre açılıyor. Yeni stratejimde 3. gündeyim 3 sinyal üretti 3/3 gidiyorum şu an. Bakalım nereye kadar bu şekilde gidecek
%0.45 bir stoploss oranınız var. Az kar hedefliyorsunuz anladığım kadarı ile. Kline verileri ile mi karar veriyor sistem. Yoksa websocket verilerimi. Yani real time mi çalışıyorsunuz. Hangi timeframe takip ediyorsunuz yoksa mutli timeframe ? Birde hangi yazılım dili kullanıyorsunuz ?