Borç borçla ödenmez diye güzel bir laf var.

Örneğin 100k kart borcun var gidip 100k kredi çekip borcunu kapatırsın ayda 8-9k krediyi ödersin. Kağıt üzerinde güzel duruyor.

Ama insanların %90'ı boş kartı görünce dayanamıyor ve tekrar karta girişmeye başlıyor. Böyle olunca 100k kredi +100k kredi kartı borcu olarak tekrar geri dönüyor.

Yani 100k'lık borcu kapatıp 200k + faizlerle daha çok borca sahip oluyorsun.

En güzel borç alabileceğin birinden para al kartı kır at, yak artık ne yaparsan yap bir daha bulaşma.