Merhabalar hayırlı günler herkese, normalde altın ve dolar yatırımı yapıyorum sürekli ama bu bir kaç ay hisse ve kripto olarak değerlendirmek istiyorum gelirimi.
Bu ay için nasıl bir sepet önerirsiniz 1500$ bütçe ile