Yeni başlıyorsan klasik gitar (naylon telli) almanı öneririm. Telleri yumuşak olduğu için parmakların acımaz, öğrenmesi daha kolay olur. Gitar Koçu ve bu kanal iyi arkadaşım takip ediyor
Direkt öneri bi model vs. var mıdır hocam parmak acısı vs. önemli değil güzel olsun yeterli