Yeni başlıyorsan klasik gitar (naylon telli) almanı öneririm. Telleri yumuşak olduğu için parmakların acımaz, öğrenmesi daha kolay olur. Gitar Koçu ve bu kanal iyi arkadaşım takip ediyor