Benim kafam şuan gelecek kaygısında. Düşünüp duruyorum, nasıl kararlar vermeliyim, ne yol izlemeliyim.

Ama düşüncelerim her saniye değişiyor, DEHB olunca

Siz ne düşünüyorsunuz? Ne yapıyorsunuz?