Konu
Bu filmi izleyip duygulanmayan varmı ?
23-06-2025, 20:53:52
#4
gurmel
Senaryo ve oyuncular çok iyi oynamış ama kötü tarafı yine yabancılardan alıntılanmış senaryo onun harici 10 üzerinden 8.5 alır