İran elindeki uranyumu rusya ve çin ile işliyor.Uranyum güvende oldugu sürece kaç insanın öldügü kaç binanın yıkıldıgı önemli degil.Uranyuma yaklaştıkları zaman Çin ve Rusya ABD ve İsrailin canını yakabilir.Önümüzdeki süreçte tahran ve telaviv hayalet şehir olacak.Biz görürmüyüz bilmem fakat nükleer savaş yakın gelecekte.
Petrol, doğal gaz ve kömür gibi kaynaklar hızla tüketiliyor.2050 yılında bunları çıkartmak aşırı derecede maliyetli olacak.