Boschun da üretim yerine göre kalitesi değişiyo hocam. Bazıları Bursa üretim oluyor bazıları almanya zaten almanya üretimler daha pahalı oluyor. Ben 2024 aralık ayında hepsini vestel aldım 1 aydır kullanmaya başladık hiç birinde sorun yok ama inşallah böyle devam eder tabi. Bulaşık, çamaşır, buzdolabı, fırın hepsini wifi a bağlayıp uygulama üzerinden kontrol edebiliyoruz. Hiç bir cihazı üzerindeki tuşlarla kullanmıyorum artık ve müşteri hizmetleri çok hızlı cevap verip hızlı aksiyon alıyor. Muhtemelen malzeme kalitesi yönündeki zayıflıkları böyle kapatmaya çalışıyorlar ama dediğim gibi şu zamana kadar memnunum, cihazların özellikleri de güzel, örneğin bulaşık makinesinde sadece üst gözü veya sadece alt gözü çalıştırma var, bundan önce bosch cihazımda bu özellik yoktu. veya Buzdolabında parti modu var anlık şok soğuklarla içindekileri daha hızlı soğutuyor, içecekleri dizip parti moduna alıp tüm içecekleri hızlıca soğutabiliyosunuz gibi gibi..