Ödeme hocam, önce gelsin TR'de ofis açsın sonra tahsilat yapsın, muhtemelen unuttuğunuz bir ADS hesabıdır, bana da gelmişti boş beleş bir mektup, böyle boş işlerle uğraşacaklarına eşikli reklamlarla uğraşmalılar.