Başlangıçta mantıklı gelebilir. ama garantisiz faturasız şekilde alacaksın bunu unutma. Ağır vasıta araçlar lastik tercih edebilirim arasında ciddi fark var ve ticari amaç gözetildiği için tercih edilebilir.

Lakin otomobil konusunda TR den garantili faturalı şekilde bilindik ebatları almanızı öneririm. Lastik işi tamamen şans taktırıp geldikten sonra lastik hatası ortaya çıksa muhattabınız yok tekrar gitmeniz gerekecek yani bir daha masraf edeceksiniz. Şahsi düşüncem gerek yok.

Not: Lastikçiyim.