Merhaba paparadan odeme vs yapıyordum kartla naysa gectim ondada sms yollamıyor 4 dk da bir ccv değişiyor param zaten cok kotü uygulaması papara gibi herşeyi yaptıran bir uygulama varmı fatura odeme iban kart vs vs