Yavaş yavaş ülkeyi 1 2 seneye bitirirler. 2 sene sonra İşit hortlar ülkeyi bir karıştırılar. ülkemizin dogusunu Terör örgütlerine verirler bi güzel ülkemiz çembere alınır olacagı bu. Suriye gibi olur.