Çok uyguna geliyor hocam. Fakat tır gibi büyük araçların lastiikleri için gidiyorlar. Özellikle amerikan malları çok uygun. Türkiyede 120 bin tl olan lastiği oradan 70 bin tl ye alıyorlar.

Otomobil için aynı şeyi söyleyemem. Tırcı oraya özellikle lastik için yük alıyor ve gelirkende deposunu doldurup geliyor.