Yorumları okudum da arkadaşlar çok sığ düşünüyorsunuz.
Araplar ile farsileri karıştırmayın. Her ne kadar halk da rejimden bıkmış olsa da asla ulkelerini satlazlar. Asla arap baharı gibi olmaz. Dahası İran ın çokkkk fazla kozu hala var. Ortada biten birsey yok. Aksine cok daha fazla buyuyecek kesinlikle.
Amerika da yarın 10 20 yerde canlı bomba patlama ihtimalini düşünün.
Hürmüz bogazinin mayınlandigini düşünün
Rusya ve Çin muhakkak dahil olacaklar ki Iran ı füze olarak şu an Çin besliyor.
İsrail de ve Amerika da yuzlerce uyuyan İran hucreleri uyandırılır.
Birçok daha ihtimal var. İran dan zerre haz etmem ama ortada biten hicbir sey yok.
Bir koz daha soyleyeyim. Amerika müdahil olmaya devam ederse Putin ukrayna ve ardından slav ülkelerinin icinden gecer kontrolsüz güc ile.