Ben bir kere bile eğitim almadım. Eğitimler hep şişirilmiş işinize yaramayacak şeyleri bile uzatarak anlatılmış şekilde ve bana göre zaman kaybı.
Eğer bu işlerden biraz anlıyorsanız, direkt uygulamaya geçin. Kendinize kurumsal bir site hazırlayın. Bilemediğiniz her adımda destek alın. Burada konu açabilir ya da bana ulaşabilirsiniz. Zaten kullana kullana gerekli gereksiz her şeyi öğreneceksiniz. Bir eğitimle değil de başınıza hatalar geldikçe, müşteriden istek geldikçe fazlasını öğrenirsiniz.