Şöyle düşünüyorum, en üst kademe askerlerini,tesislerini İsrail vurmuş.İran eğer hala daha savaşa devam ederse kendi için'de zaten bölünmeye gidiyor. İsrailin müdahele etmesine gerek kalmadan.
Şuan bile farklı etnik gruplar ayaklanmaya başladı. Amerika ve Avrupa ülkeleri ile ortak oturum düzenler,ateşkes sağlanır. Oturum'da büyük ihtimal Türkiye'de olucağını düşünüyorum.
Birde durum şu, konu petrol hocam ülkeler şunun için savaş açıp,kapıyor.
Yanlış anladınız, merak ettim fikir ve düşüncelerinizi merak ediyorum sadece hepsi bu

)