Kapandığını düşünmüyorum fakat kapanmışsa da şaşırmam. İran'ı yenmek için 92 milyon İranlıyı öldürmeleri gerekli. İran diğer ülkeler gibi değil çok inatçı ve direnişçi bir halka sahip başka ülkeler saldırı altındayken insani hakların vs. ihlalinden söz ediyor fakat İran saldırı altındayken dahi vuracağız diyor. Ek olarak İran, "Biz yok olacaksak siz de olacaksanız. Madem bizim kaybedecek çok şeyimiz var o zaman siz de her şeyinizi kaybedeceksiniz" diyerek İsrail'e nükleer saldırı yapabilir. Bu durumda İsrail yerle yeksan olur. Fakat bunun tüm Dünya için çok kötü sonuçları olur ama İran son noktada bunu yapabilecek bir ülke. İran asla hafife alınmayacak bir ülkedir, bu yüzden başka ülkelerde nükleer güç olsa da kullanmayabilirler ama İran gözü karartmış bir ülke halen her şeye rağmen siyonistler ile masaya oturmayacağız diyorlar ve bunun üstüne bundan sonra olacak her kötü senaryonun sebebi Trump ve ABD'dir diyor. Savaşın sona erdiğini düşünmüyorum. Yüce Rabbim İslam Aleminin yanında olsun ve İran'a güç kuvvet, şans versin. İnşAllah İsrail de ABD de, İngiltere de, Fransa da ... en kötü şekilde bugüne kadar yaptıkları her şeyin bedelini en ağır şekilde öderler. Amin.