Bence kapanmadı iran uzatırsa israil abd haritadan silerler iranı sonu filistin afganistan gibi olur rejim değişmezse.
Bunca yıldır hangi Ülke hangi ülkeyi haritadan silmiş de şimdi silecek? Adamlar çok farklı bir politika güdüyor. Daha önce Irak-Libya'ya ne olduysa aynısı İran'a olacak , İran biraz daha sesini çıkarmaya devam ederse tabi