Örnek vermek gerekirse 10.000 tl lik işlemde
Yatırma + cekme ne kadar komisyon ödüyorsunuz?
Az önce kredi kartından 900tl lik bir işlem yaptım mesela, 948TL ödeme yaptım. Ibanıma çekerken de 5 tl komisyon ödüyorsun her rakamda. Papara kapanmasaydı...