Güvenilir hocam, her ay kendim yapıyorum. Sürekli karta takla attırıyorum ne sonunda elimde nakit kalıyor hemde kredi kartlarını bir dahaki aya ertelemiş oluyorum. Nakiti de altına yatırıyorum.
Örnek vermek gerekirse 10.000 tl lik işlemde
Yatırma + cekme ne kadar komisyon ödüyorsunuz?