Merhabalar ben ve arkadaşımın borcunu buraya yazıyorum. Her satır farklı kişiye bir borç. Borçlar keyfi yapılmamıştır.
* 10 gram 22 ayar altın
* 925 dolar
* 15 bin TL
* 20 bin TL (faizsiz ihtiyaç kredisi çekti arkadaş 3 taksit vereceğiz)
* 20 bin TL (kredi kartı borcu)
*10 gram altın henüz iki ay vakti var ama elde birşey yok bir çözümünü bulucaz parada yok.
*925 dolar 3 ay vakti var. Vakti gelince her ay 300 dolar veriyoruz.
*15 bin TL vakti zamanı yok.
*20 bin TL faizsiz ihtiyaç kredisi bu ay başlıyor 3 taksit.
*20 bin TL kredi kartı borcu
Şimdi ne yapacağız edeceğiz bilmiyoruz çok sıkıntı çektik böyle bir borca girdik maalesef. siz olsanız nasıl birşey yaparsanız. 8 bin tl var şuan elimizde. Anca maaşı bekleriz her maasta ben 7 o 7 anca bırakır ki buda en fazla.... Kredi kartı daha harcaması olmayacak o yüzden asgari tutarı mi ödesem her ay diyorum öyle öyle bitiririm diye düşünüyorum mantıklı mı bilmiyorum. Bir arkadaşta 10 gram altın var onu alıp 10 gram altın borcu olana verip yeni altın verene mi borçlu olalım zaman kazanmış oluruz. sitem var boş, Instagram kasıyorum anca 1-2k takipçi oda zar zor,sadece bir yerden ek gelir geliyor aylık 3-4k başka yok. Kredi çekmek istemiyoruz faizler ortada altın alsam kuyumcuda komisyon çok koyuyormus birde üç taksit, kredi kartına peşin fiyatına ürün alayım taksitle satayım dedim oda adam 30 bin TL aldığım ürüne 18 bin veririm diyor 😁 fake hesap kasmaya başladım beceremedim birde evliyim yakışık kalmaz dedim 1.5k yaptım şuan saticam onuda rahat değilim kasarken ne bilim bişeyler yapicaz ama ne