Merhabalar,

Hazırladığımız 10 sayfalık bir sözleşme var. İşlemi yapacağımız firma farklı şehirde ikamet ediyor. Bu sözleşmeyi noter huzurunda taratmak istiyorum. Vekalet verebileceğim bir Avukat'a veya tanıdığa sahip değilim. İşlemi kendim yapacağım. Noterden notere bir şekilde işlem sağlanabiliyor mu? Ortalama ücretleri konusunda bilgi sahibi olan arkadaşlar varsa bilgisini rica edeceğim.

Teşekkürler.