telefourvision adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam kolye vs 14 ayar oluyor genelde ve satılırken çok değer kaybediyor. ( Gösteriş açısından düşünüyorsan tak). Yarım takarsan görenler anlamazlar ama iyi bir yatırım yapmış olursun. TL taksan hemen harcanır değeri kalmaz yine de kendin bilirsin çevreyi kafana takma kardeşin hanginden hoşlanırsa onu yap. Hayırlısı olsun bir yastıkta kocasınlar.
Amin hocam, ben hiç bir konuda insanların ne dediğini umursamayan, kendi hayatını yaşayan bir insanım ondan dolayı önemli olduğu için buraya sordum gösteris olsa 100 lukleri dizer takardim İnan bizim orda 3 ay konusulur o 😁