newsgaddar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 CPU 4 GB RAM sunucu da 1 tane web sitesi Wp kurulu aylık kaç ziyaretci kaldırır dostlar.

2. Siteyide bu sunucuya bağlasam oda Wp olacak sizce kaldirir mi ?

Ayrı sunucu almak mı daha iyi yoksa siteleri bu sunucuya bağlamak mi daha iyi.
Kurulu sitenin günlük kaç tekil çoğul ziyaretcisi var ordan bilebilirsin... Bu soru çook bilinmeyenli denklem. Kurulu sitye güne 3 kişi geliyordur onun gibi 40 site daha yüklersin ama anlık 3 kişi geliyordur sunucun kitlenir bunlarıda hesaba kat