Çoğu zaman söylediğim bir söz var: BENİM BURADA NE İŞİM VAR! Saçma sapan insanlar saçma sapan olaylar saçma sapan konuşmalar...
Bunların arasında ben zaman kaybediyorum moral kaybediyorum umudumu kaybediyorum. Onlar ise ikiyüzlü çıkarcı bir şekilde yaşamaya devam ediyorlar.
Bana bilgi fiziksel sağlık akıl para kazandırmayan boşa geçen onca zamanın ne kıymeti var ki?
***
Ahlaksız yüzsüz çıkarcı olanlar kul hakkı yiyenler emekli oldu torunlara kavuştu. Biz ise toplumda hep yerilen eleştirilen dedikodusu yapılan kişi olmaya devam ediyoruz. Bu adil değil.