Anth0ny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesaplardan biri eski kare formatı kullanıyor büyük bir ihtimal. İkisi arasındaki fark bu yüzdendir.
Cevabınız için çok teşekkür ederim, bunu düzeltme şansımız var mıdır pekiyi?