buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam perfect çok pahalı olduğu için perfectten çıkmak istiyorum. Glyconda güzel tema görmedim açıkcası. Ve yazılımıda çok iyi değil diye duydum
en mantıklısı glycon v2, başka alcaksan paraya kıyıp perfect alcaksın, bende kenarda olması lazım glycon v2 tam eminn değilim eğer almak isterseniz bakayım var mı piyasasından vereyim