40 yaşından sonra hevesin kalmıyor , Aşka inancın kalmıyor ,sabrın tükeniyor az insan çok huzur diyerek yalnızlığı sevmeye başlıyorsun

Boşa geçen zaman ve keşke tanımasaydım dediğin bir sürü insan kalıyor geriye........
Gençler kıymetini bilin bu güzel yaşlarınızın...