Merhaba, yaklaşık 2 3 ay önce @abdglc; adlı üyeden 1 aylık netflix aldım 100tlye. Sürem dolduğu zaman hesaptan çıktım tv den. Neyse telefonda oturum açık kalmış baktım tam hesap açılış gününden beri üyelik devam ediyor tamamen bıraktığım gibi benden başka kullanan da yok ve fatura o günden beri sürekli ödeniyor kayıtlı bi kart var arkadaşa wpden ulaşamıyorum burdanda üyeliği kısıtlanmış. Acaba cc falan mı yaptı dicem kart sahibi kartı neden kapatmasın, kart onunsa neden ödemeye devam ediyor benden başkası kullanmamasına rağmen ve bende bunu yeni fark ediyorum. Çalıntı kart falan olsa benim başıma sıkıntı acarmi ? Ne yapmalıyım gittim üyeliği iptal ettim ama