Bu zamandan sonra geri barışsanız bile aynı şekilde devam etmeyecek hocam. Herkes ilk ilişkisinin ayrılığından sonra zorlanır ki normaldir. Ayrılık sürecini sağlıklı atlatın duyguları görmezden gelerek değil onları kontrol etmeye çalışarak devam edin. Emin olun hayat çok başka insanlar çıkarıyor karşınıza. Değil ilk ilişkimi, sevip, değer verdiğim kimseyi unutmadım ancak ne ilk zamanlarda ki acı ne de özlem kalıyor geriye. Her ne kadar şu anda zor olsa da günün birisinde R10'da açtığınız konulara bakarken bu konunuza denk gelecek ve gülüp geçeceksiniz.
Tekrar sevecek, olmaz dediğiniz duyguları başkalarıyla yaşayacaksınız merak etmeyin.