Eğer gerekçe küçük bir şey ise, eğer ona ulaşabilirsen bile bundan sonra Süreç acı çekme, çektirme , basit şeyler bahanesiyle tekrar tekrar ayrılık süreci başlamış gibi görünüyor.
Bunu sen istesen bile düzene sokamıyorsun, o istese bile yine randıman vermez... Çünkü artık bir denge bozulmuş ve acilama kutup itmesi süreci başlamış.
Kafaya takmamaya bak. Ya nasip de ve Allah'a sığın.
Mıknatıs iki kutupludur. Bu sürece giren mıknatısın ters kutubu ile yüzleşiyor.
Randıman vermez,,,
Tavsiyem kalbine dikkat et. Fazla acıtma onu gereksiz,,, içindeki çocuğu öldürme.