kızın tercihine saygı duy kendini de yıpratma olacağı varsa olur olmazsa da dünyanın sonu değil.
bu arada o wp mesajındaki üslup umarım normalde tercih ettiğin bir üslup değildir hocam, kadınlar araba değil.