nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diğer 15 aylıkta mı bitti? Onu niye vermediniz hocam konusunu açtığınız

Hocam konusunu açtığım da sorun yoktu 100 lerce kişi aldı yorumlara bakın orda herkes teşekkür etti sonra güncelleme aldı edu hesap doğrulamasina düşürdü..

Ki us hesapları bazı kişiler de VPN ile girilip açıldığı için sonradan hesaptan atma giriş yapmama gibi sorunlar yarattı.

Yani öncelikli olanlar alanlar keyfini sürdü.

Yine alınır aynı taktik tek fark aldıktan sonra edu hesabı ile de doğrulama yapmak. Uzun iş kısaca

Ben şuan da normal ilk ay ücretsiz kullanım bitti mi sorun bitti giren varmı onu öğrenmek için konu açtım benden kaynaklı mı diye ?