Merhabalar dostlar 25 aylık ilişkim sanıyorum ki artık bitti her yerden engellendim hiçbir yerden ulaşamıyorum asla konuşmak istemediğini söylüyor en son bir kargo yolladım içinde anisi olan şeyler vardı umarım onu alır
21 yaşındayım onla tanışana kadar bir ilişkim olmamıştı bu zamana kadar da hep ciddi gözle baktım maddiyatım el verse evlenmek istedim şu anda kaptanlık okuyorum bu zamana kadar hep okulun bitene kadar bekle evlen Evleneceğiz şöyle yapacağız böyle yapacağız diye hayaller kurdum güzel bir hayat yaşamak için aylarca ayrı kalmayı göze alarak kaptanlık yaparım dedim yeter ki istediğimiz gibi hayat yaşayalım ama gelin görün ki olmadı hata yapmış olabilirim giydiğini karışmış olabilirim ama bilmiyorum çok saçma geliyor bu devirde herkes sevdiği için değil de kullanmak için faydalanmak için hatta veyahut hatta tüm bunlar yetmezmiş gibi kızları peşinde sürükleyen süründüren köpek muamelesi yapan erkek erkekler varken ben böyle final haftamda elim kolum bağlı ortada bırakılmayı hak etmediğimi düşünüyorum ben 25 ay içinde hiçbir şekilde böyle bir şey yaşatmadım o hatayı yapıp küstüğünde bile en fazla 2 saat onunla konuşmamışımdır
Bana bir tavsiye verin final haftam olduğu için yanına gidemiyorum o İzmirde ben Kocaelideyim hayatımda hiç bu kadar çaresiz hissetmedim belki de uzak kalmak daha iyi diyorum ikimiz de belki birbirimizin değerini anlar daha güçlü bir şekilde geri döneriz diyorum bir yandan da artık bitti kabullen diyor kafam ama kalbim kabul etmiyor o yüzden değerli hocalarımla tavsiyeler bekliyorum beklemek mi lazım ya da nasıl unutabilirim bu yazıyı sesli klavyeden yazdım yazım yanlışı olan yerler varsa affola
Boşver biri gider biri gelir
İlkleri unutmak zordur ama 2 haftaya rahatlarsin
görüşmek istemiyorsa gözden çıkartmıştır. Önüne bakman lazım.
Kardeşim yolun basindasin önüne çok güzel fırsatlar çıkacaktır. Daha önce ilişkin olmaması bu dusuncelere yol acabilir ama relaks ol. Ayrıca seni bu kadar engelleyecek kadar bu yola gitmisse büyük bişey olması lazım. Bence önüne bak gençsin hayatını yaşa bu yaşlar ele birdaha geçmez sana vereceğim tek tavsiye bu olabilir
abicim yolluna devam et,takma kafaya
Dünyanın sonu değil unutursun gider sabır diliyorum
Bu noktaya durduk yere gelmediniz sanırım hocam, sebebi nedir?
arafta kalmamaya dikkat edin. acı çekecekseniz çekin, geri dönmek isterseniz deneyin, yeter ki arafta kalmayın. ölüm hariç her şeyin çaresi var bu hayatta. arafta çok uzun zaman geçirirseniz çıkışı neredeyse imkansız olur.
"o İzmirde ben Kocaelideyim" yazısını görünce istemsiz bir tebessüm ettim. Önüne, yoluna bak kardeşim bu saatten sonra geri dönse de en fazla süreceği 6 ay sonra daha büyük kırılırsın. Acını yaşa yasını tut düştüğün yerden kalk ve hayatına devam et. 1-2 sene sonra buna mı üzülmüşüm dersin. Her erkeğin başına mutlaka gelir bu durum.
Ortada önemli bir şey yokken bittiyse iliski yapacak bir şey yok ne kadar uğrassanız da size zararı olur. Birisini çok sevebilirsiniz ama öz saygımızı kaybederseniz ilişkide ilişkiden çıkar o tek taraflı bir şeye dönüşür. Bu saaten sonra da geri dönse de bir hayrı olmaz size . İlk ilişkiniz olduğu için bu durumu kafaya çok takıyorsunuz düzeltmek istiyorsunuz fakat ortada kayda değer şeyler olmadan böyle şeyler oluyorsa o iliski zaten bitmiştir. Karşı taraftan bir değer almadan devam etmeye çalıştığınız iliskinin de size faydadan çok zararı olur . Arkadaşların kısaca başkasına bakın demesin açıklaması bu.
Kardeşim sana tavsiyem akışına bırak peşini bırak aramayı sormayı bırak o sana gelecektir gelmesse zaten aklında çoktan başkası vardır üzülme değmez hayat bu karşına ne çıkacağı belli olmaz daha neler neler görürsün 🙏
Benzeri bir süreç yaşayan biri olarak söylüyorum, görüşmek için ısrarcı olma. Sağlam durmaya çalış. Sen sağlam durup, bir şeyler başarınca, ne kaybettiğini kendisi görecektir.
Ek olarak, zan altında bırakmak istemem ama bu tip keskin ayrılıkların somut sebepleri olur. Her ihtimali göz önünde bulundur ve dik duruşunla devam et. Başka türlü kendini döngüye sokarsan, uzun süre zarar görür ve yıpranırsın.
Uzak mesafe ilişkilerini yürütmek kolay değildr.
Ortada önemli br sebep olmamasına rağmen iş bir anda cevap vermeme ortadan kaybolma engelleme aşamasına kadar geldiyse zaten yapacak bir şey yoktur. Öyle bir insan ile zaten yol yürünmez peşinden gidip kendini yakma.
belki bana düşmez ama
sen bu kadar seviyorken o senin için bir kac metre kumaşdan vaz gecmiyorsa zorlamaya gerek yok diyorum bence
daha 21 yaşındasın yolun başındasın
Allah sağlıklı sıhatlı uzun ömürler versin
Kadınlara güvenen herkesin yaşayacağı seneryo budur. Umarım aynı hataya tekrar düşmezsin.
Kaptanlık okuyorsun ve düşündüğün şeye bak .d
her limanda yeni bir heyecan seni bekliyor dostum...
Takılı kalma kimseye en azından kadın denen varlığı tanıyana kadar
Herkes bunları yaşamıştır
Yaşamayan yoktur
Yıllar sonra hatırlamıyorsun bile
Yoluna devam
İnan önüne daha güzel şeyler çıkabilir. Kimse vazgeçilmez değildir. Gençliğini heba etme. Gözünün ününe bak.
Bende aynı olayları yaşadım benimki biraz daha fazla tabi profilimdeki konudan da okuyabilirsin(
https://www.r10.net/off-topic/433383...ina-kacti.html)
benimki 5.5 ay oldu biteli tekrar duygularımı paylaşsam belki faydası olur öncelikle bende üni okuyorum ve tam final zamanımda oldu bende çok uğraştım okul bitsin hemen evlenelim okulu bırakmayı dahi göze almıştım fakat genç yaşta evlilik ve maddi zorluk yaşamak istemiyorum , ve ben finallerden kaldım 2.5 ay zor geçti benim için kafamı toplayamadım dağıtmaya çalıştım ne kadar sağlam bir psikolojim olsada bunları kaldırmak çok zor özellikle 19 yaşındaysan tabi 2.5 ay sonra dayanamadım izmiri terk ettim 2.5 ay antalyada bir işte çalıştım okulu bir kenara bıraktım çünkü o psikolojiyle ne sınav nede ders önemli oluyor bu bana çok iyi geldi farklı ortam farklı hayatlar kafamı gerçekten dağıttı şimdi izmirdeyim ve daha iyi bir psikolojiyle finallerime çalışıyorum unuttum mu diye sorucaksınız tabiki unutmadım asla da unutmayacaksınız alışıcaksınız ne kadar zor ve güç de olsa hayatın suyu akar yolunu bulur beni terk edip evlenen kıza karşı duygularım bitti fakat anılarımı özlüyorum yalan yok ama unutmayın ki Allah bir şeyi gösteriyorsa kendini hatırlatıyorsa her şerde var bir hayır diyip geçmeyi öğreniyosun gelecekte ne olur bilmem ama ben bundan sonraki ilişkilerimde çok sağlam kafayla olacağım ve en dibi gördükten sonra bazı şeyler basitleşiyor
-şuan bunları anlaman imkansız ne desek kulağına boş gelicek banada öyleydi çünki herşeyi zamana bırak oyalanmaya bak bırak zaman herşeyi yerli yerine koysun
-farklı arkadaşlar edinmeye çalış yada mutlu olduğun arkadaşlarınla vakit geçir ben öyle aşabildim
-onun yarattığı boşluk yüzünden birsürü kız ekliyip konuşma isteği duyucaksın hiçbiri yerini doldurmayacak yada o enerjiyi sana vermeyecek unutma başkalarının hayatına dokunmak iz bırakmak büyük vebal bunu yapma ama illaki gereksinim duyucaksın kontrol etmesini iyi bil ben iyi kontrol ettim zor oldu tabi
-ne zaman istersen profilimdeki wp den danışabilirsin konuşmak herzaman iyi gelir içine kapanıp atmak seni daha kötü etkiler sürekli onu anlatacağın için çevrendekiler biraz rahatsız olabilir gerçek dostlar dinler sadece

** Umarım hiçkimse yaşamaz ama öyle demekle olmuyor aşk insanı çok kötü bozar ne kadar güzel olsada nefrettir severken Allah için sevin ve asla da herşeyiniz yapmayın çünkü sizin herşeyiniz olamaz bu dünyada herkes bu dünyaya tek doğdu tek ölücek **
Kimse için geleceğini enerjini heba etme gram üzülmene gerek yok kardeşim. Hayat bu tarz şeyleri kafaya takmak için çok kısa, sana değer vermeyen seni her yerden engelleyen senin için önemli bir dönemde sana bunu yaşatan kişiden sana mutluluk gelmez. İnan bana senin şuan içinde yaşadığın sıkıntının kaygının %1 dahi yaşamıyor karşı taraf hayatına bakıyor. Derin bir nefes al ve ondan sonraki hayatına başla güzel günler seni bekliyor.
bütün hocalarıma abilerime verdiği tavsiyeler için teşekkür ederim bu kadar çok destek geleceğini düşünmemiştim gerçekten yazılan şeyler kafamı rahatlattı hepinize çok teşekkür ederim
ancak şu arkadaş r10 profili ne bilmiyorum ama kendini komik sanıyor sanırım numarayı da paylaşıyorum ki eğer siteye kayıtlı böyle bir numara varsa şikayet ediyorum