Yani imamoğlu, denkliği olmamasına rağmen, puanı asla yetmemesine rağmen geçiş yapmamış mı?
Yok iste. Aksine denkligi varmış. Puanı da zaten yetiyormuş. Ama bazıları kanva dan diploma tasarlayıp iste diplomam diyormuş. Ama ortaya çıkınca totosu tutusup baskalarina camur atiyormuş.