Olmaz olmaz demeyin hocam bu ülkede her şey olur. 430 bine aldığımız ev şu an 6 milyon. 1. yılı dolduğunda 2.5 milyondu. Yani demem o ki 1 yılda 2 katını geç 3-4 katını geçebiliyor. 2-3 yılda 10 katını geçebiliyor. Bu işi yapacak adamın oradan gelen paraya da hiç dokunmadan yine faize yatırması gerek ki altın,ev vb karşısında para çürümesin.
Hocam faizde de param var. Evler de var arsa da var. Ben asla tek kaleme yatirim yapmam. Hatta inanir misiniz komur ve seker de bekletiyorum. Kardesimde 1 traktör 1 transit 2 yildir sifir aldı hic dokunmadı bekletiyor. Ama bu arkadasın riske girme sansı yok. Yerinde de sayabilir çünkü.