İmamoğlunun şansı yok artık , harcadılar onu. Çıkmasına izin vermezler bu kadar olaydan ve ekonomiye 150-200 milyar Dolarlık zarar verdikten sonra geri dönemezler. 3 Sene sonra iktidar değişirse çıkar dışarı anca.

Zaten Chp'de bunun farkında Muharrem ince'yi muhtemelen aday gösterecekler.

Bu işin sonunda umarım kandırıldık diyenlere acımazlar. Öyle diyecekler hepimiz biliyoruz. Özellikle sağda solda iktidarın medya tetikçiliğini yapan herkes gerekli cezayı alır.